24 дек 2018

Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.)))

Турсунбай Бакир Уулу
0:59
2 КОММЕНТАРИЯ
Ренат Нуржигит Анара 👩‍👦‍👦
Ренат Нуржигит Анара 👩‍👦‍👦
Потрясающий просто слов нет молодец
Бишкек Кыргызстан
Бишкек Кыргызстан
Жанындгы эзилип калды

Раскадровка

Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.)))
Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.))) Видео: Мен деле кучукту, мышыкты, жылкыны, тоок менен корозду окшоштура алам. Кошумча - бака менен бодонону окшоштурам. Кээде балдарымды, неберелеримди жана жээндеримди кулдуром. Бир жолу болсо ОшМУ да студенттер "агай; айбанатты туурап берсениз" дешкенде жок дебей дуркурогон кол чабууга ээ болгонмун. Ага кошумча, студенттердин отунучу боюнча брейк-дансды да ортого чыгып бийлеп бергенмин. Бирок жанымда турган жаш агай-эжекелер негедир студенттер менен болгон мындай мамилелеримди жактырышпады.))) ---------------------------------------- И я подражаю собаке, кошке, лошади, курице и петуху. Дополнительно: подражаю лягушке и перепёлке. Иногда смешу своих детей, внуков и племянников. Один раз даже студенты ОшГУ рукоплескали моему таланту на одном из студенческих вечеров, когда по их просьбе изобразил всех указанных животных. Более того, по просьбе студентов станцевал в середине зала и брейк-данс. Но, молодые преподаватели почему-то не одобрили такие мои отношения со студентами.)))